Условия за ползване

 

I. Общи положения

1. С настоящите Общи условия се уреждат взаимоотношенията между „Пакин“ ЕООД, ЕИК 202268732, със седалище и адрес на управление: област София (столица), община Столична, гр. София, 1700, Район Лозенец, ул. Околовръстен път № 149, представлявано от управителя Мирослав Василев Цаков (наричано по-долу за краткост „Дружеството”), и лицата, на които се предоставят услугите по опаковане, преместване и съхранение на вещи (наричани по-долу за краткост „Клиент”), чрез www.packandmove.bg (наричан за кратко „Сайта“). Настоящите Общи условия обвързват всички Клиенти, които след посещение на сайта се считат за надлежно информирани за разпоредбите им, въз основа на което приемат и се задължават да спазват същите.
2. Услугите се осигуряват от Дружеството въз основа на договор-заявка, сключен в писмена форма, между Дружеството и съответния Клиент. Настоящите Общи условия са неразделна част от индивидуалния договор, сключен между Дружеството и Клиента.
3. Индивидуалният договор-заявка влиза в сила на датата, на която е сключен.
4. Дружеството осигурява публичност, достъпност и актуалност на Общите условия, на своята интернет страница, находяща се на адрес www.packandmove.bg .
5. Чрез сайта www.packandmove.bg се предлагат различни услуги по опаковане, преместване и съхранение на вещи. Тези услуги се предлагат, предоставят и изпълняват непосредствено от Дружеството.
6. Терминология: • Потребител – по смисъла на тези Обши условия, Клиент/потребител е всяко физическо или юридическо лице, което посещава и разглежда Сайта, без значение дали се възползва от предлаганите в него услуги.
• Клиент – това е всеки Потребител на Сайта, който се е възползвал от предлаганите на Сайта услуги, като го разглежда, прави поръчки през него, купува, връща стоки и извършва всякакви други действия чрез него.
• Купувач - лице на или над 18 г., което е сключило договор за покупко-продажба от разстояние през Сайта за електронна търговия www.packandmove.bg.
• Акаунт – раздел от Сайта, формиран от имейл адрес и парола, който позволява на Клиента да изпрати Поръчка и който съдържа информация относно Клиента и историята на някои от действията му в Сайта (Поръчки, данъчни фактури и др.).
• Любими продукти – раздел в акаунта, който позволява на Клиента да създаде свои списъци.
• Списък – уеб страница в Акаунта на Клиента в раздел „Любими продукти“, в която той може да добавя продукти, от които се интересува.
• Поръчка – електронен документ, представляващ комуникационна форма между Продавача и Клиента, чрез който Клиентът заявява на Продавача, през Сайта, намерението си за купуване на Стоки от Сайта.
• Продукт(-и) / „Стока(-и) – всеки предмет на договор за покупко-продажба, сключен между Купувача и Продавача през Сайта.
• Договор – представлява сключения договор (в това число и от разстояние) между Продавача и Купувача за покупко-продажба на Стоки през Сайта, неразделна част от който са настоящите общи условия за ползване на Сайта.
• Идентифицирането на Потребителя/клиента с цел възпроизвеждане на изявлението му както за приемане на Общите условия, така и за направената заявка/поръчка, се извършва чрез съхранение на IP адреса на Потребителя/клиента, както и всяка друга информация, която може да се определи като изявление.
• Услуга – това е всяка готова за заявяване/ползване услуга по опаковане, преместване и съхранение на вещи, предлагана от Дружеството на Сайта,
• Стока (Продукт) – това е всеки предлаган и готов за заявяване стока/продукт, което се предлага самостоятелно или във връзка с предоставянето на предлаганите услуги на Сайта.


II. Предоставяни услуги

1. „Пакин“ ЕООД предоставя широка гама от услуги като опаковане, преместване, съхранение и транспорт на вещи. След запитване от страна на клиент, представители на Дружеството правят оглед на имуществото – обект на предоставяните услуги и предоставят конкретна оферта за заявените от Клиента услуги.
2. Офертата, освен ако не е посочено друго, не включва каквито и да било дължими данъци, включително ДДС, мита и/или митни сборове, разноски, такси за проверки и инспекции и други.
3. Офертата е валидна тридесет дни от датата на изпращането й, като освен цената на предоставяните услуги, същата може да съдържа и допълнителни възнаграждения (надбавки) или такива да се начислят на Клиента отделно, в следните случаи:
3.1. услугите се предоставят в събота, неделя или по време на официален празник, или извън нормалното работно време (08.00-18.00 ч.) по изрична молба на Клиента;
3.2. при нужда да се получат или доставят вещи по изрична молба на Клиента над партерния или първия етаж на съответната сграда;
3.3. при предоставяне на допълнителни услуги, които не са били първоначално уговорени, включително преместване или съхранение на допълнителни вещи;
3.4. входът или изходът на помещението, стълбите, асансьорите или коридорите са неподходящи за свободното преместване на вещи без механично оборудване или структурно изменение или достъпът дотам е неподходящ за превозните средства и/или контейнерите на Дружеството, за да могат те да натоварват/разтоварват на не повече от 20 (двадесет) метра от входната врата;
3.5. при необходимост от заплащане на такси за паркиране и/или други разходи, за извършване на услугата. За целта на настоящите общи условия глобите за неправилно паркиране не са такива такси или разходи и Клиентът не е отговорен за заплащането им;
3.6. при забавяния или събития, които са извън контрола на Дружеството, които увеличават ресурсите и времето, необходими за извършване на услугите;
3.7. при услуги предоставяни във връзка с вещи по в т. 6.2 до 6.7 по-долу;
3.8. при промени във валутните курсове, промени в данъчното облагане, цената на превоз, цена на гориво, цена на ферибот или пътни такси, както и всички други промени, настъпили по причини за които Дружеството не отговаря;
4. Клиентът се съгласява да заплати допълнителното възнаграждение по т.3, в резултат на възникналите по-горе посочени в т.3 обстоятелства съгласно Раздел IV т.1 по-долу и не по-късно от 3 (три) дни след предоставяне на услугата от страна на Дружеството.
5. Освен ако писмено не е договорено друго, в обхвата на предоставяните услуги не се включва:
5.1. свързване, прекъсване, сглобяване или разглобяване на всякакви уреди, мебели или оборудване;
5.2. преместване на вещи от и до таванско и/или избено помещение, освен ако не е подходящо осветено и има безопасен достъп до него;
5.3. преместване или съхраняване на вещи извън посочените при огледа и договорени между страните;
5.4. Служителите на Дружеството не са упълномощени и квалифицирани да извършат дейностите по т. 5.1 и 5.2 от този раздел. На клиентите се препоръчва да възложат на надлежно квалифицирано лице, различно от служителите на Дружеството, да извърши тези дейности.
6. Клиентите нямат право да предоставят за опаковане, преместване или съхранение вещи, които са послужили за извършване или са били обект на престъпление, незаконосъобразна дейност, могат да предизвикат или представляват риск за здравето и безопасността на служители на Дружеството или трети лица, като тези посочени в т. 6.1 по-долу. Опаковане, преместването или съхранение на вещите, посочени в т. 6.2 до 6.7, може да се приеме от Дружеството само с изрично съгласие, включително след договаряне на допълнително възнаграждение по чл.3:
6.1. забранени или крадени вещи, порнографски материали, потенциално опасни или запалими стоки, включително газови бутилки, аерозоли, бои, взривни и запалителни материали; оръжие и боеприпаси, наркотични, упойващи и психотропни вещества – включително лекарства, витамини, стероиди;
6.2. бижута, часовници, скъпоценни камъни или ценни метали, пари, нотариални актове, акции и опционни сертификати, предплатени карти, ваучери, марки, монети, антики или вещи и колекции от подобен тип, предмети на изкуството;
6.3. лаптоп компютри, плазмени монитори;
6.4. музикални инструменти;
6.5. лесно чупливи вещи;
6.6. алкохол, тютюн и тютюневи изделия;
6.7. филми, ленти, дискове, карти за преносима памет, или някакви други подобни вещи, съдържащи информация или изображения;
6.8. вещи, привличащи насекоми и/или други вредители или които могат да причинят заразяване или замърсяване;
6.9. вещи, които по преценка на Дружеството и неговите служители са опасни за здравето, мръсни или нехигиенични или е възможно да предизвикат или привлекат вредители;
6.10. нетрайни вещи и/или такива, изискващи контролирана температурна или друга среда;
6.11. животни, птици, риба, влечуги;
6.12. растения;
6.13. вещи, които изискват специален лиценз или правителствено разрешение за превоз, внос и износ;
6.14. Ако Дружеството приеме да предоставя услуги, свързани с вещи по т.6.2 до 6.13, Дружеството не носи отговорност към Клиента за липси или вреди, освен ако същите не са настъпили в резултат на груба небрежност или умисъл от страна на служители на Дружеството.

 

III. Права и задължения на страните

1. Задължения на Клиента

1.1. да не предоставя на Дружеството вещи, които са послужили за извършване или са били обект на престъпление, незаконосъобразна дейност, могат да предизвикат или представляват риск за здравето и безопасността на служители на Дружеството или трети лица, като тези посочени в т. 6.1 по-горе. Клиентът е съгласен да обезщети напълно и удовлетвори всеки иск за вреда и/или за покриване на разходи, заведен срещу Дружеството, ако не изпълни задължението си по тази точка;
1.2. да уведоми Дружеството за наличието на вещи по т.6.2 до 6.13 по-горе и да заплати за услуги, свързани с тях допълнително възнаграждение, ако Дружеството приеме да предостави услугите и определи такова допълнително възнаграждение;
1.3. да предоставя само вещи, които са негова собственост, не са на обект на някакво правно ограничение (например запор или др.) или относно които разполага с пълните правомощия, предоставени от собственика на вещите или трети лица, които имат право да управляват и да се разпореждат с вещите, за да сключи договор за тяхното опаковане, преместване, съхранение и т.н. и да поеме от тяхно име задълженията по настоящия договор. Клиентът е съгласен да обезщети напълно и удовлетвори всеки иск за вреда и/или за покриване на разходи, заведен срещу Дружеството, ако която и да е от декларациите и гаранциите по тази точка е невярна;
1.4. да придобие за своя сметка всички документи, разрешителни, лицензи, митнически документи, необходими за извършване на преместването, ако такива са необходими;
1.5. да заплати всякакви такси за паркиране, възникнали при извършване на услугите;
1.6. да присъства или осигури свой представител при получаването и/или предаването на вещите на уговореното с Дружеството място, в уговорения ден и час;
1.7. да осигури подписването (вкл. и от упълномощен представител) на всички протоколи за получаване и предаване, като потвърждение за получаването и/или предаването на вещите;
1.8. да предприеме всички действия, за да осигури, че каквато и да била част от вещите няма да бъде забравена и/или взета поради грешка; 1.9. да осигури подходяща защита на вещите, оставени в неохраняеми или празни помещения, или където присъстват или биха могли да присъстват трети лица, преди и докато същите се приемат или предават от/на служителите на Дружеството;
1.10. да подготви адекватно и да стабилизира техническо и електронно оборудване преди започване на опаковане и преместване;
1.11. да изпразни, размрази и почисти хладилници и фризери преди започване на опаковане и преместване; Дружеството не носи отговорност за тяхното съдържание;
1.12. да подготви всички битови и градински уреди, включително, но не ограничено до перални, съдомиялни, тръби, косачки, така че да са чисти и сухи и нямат остатъчни течности в тях, преди започване на опаковане и преместване;
1.13. да предостави коректен и актуален адрес за контакт и телефонен номер по време на преместването и/или съхранението на вещите. 1.14. да предостави актуален адрес за доставка и телефонен номер за уведомяване относно услугите.
1.15. Освен поради груба небрежност или умисъл от страна на Дружеството или негови служители, последното не носи отговорност за загуби или повреди, разходи или допълнителни такси и/или възнаграждения, които могат да възникнат поради неизпълнение на задълженията на Клиента по т.1.1 – 1.14 от този раздел.
1.16. Да уведоми незабавно Дружеството в писмена форма, ако през времето на изпълнение на договора до неговото прекратяване друго лице придобие право на собственост върху вещите.
1.17. да заплати цената на поръчката си според обявеният начин за плащане в тези Общи условия, както и да заплати разходите по доставката и да осигури достъп и възможност за получаване на стоката;
1.18. да спазва посочените общи условия и общите условия на всяка оферта при извършване на покупка, като по този начин сключва договор с Дружеството.
1.19. да спазва българското законодателство, приложимите чужди закони, правилата на морала и добрите нрави при ползване на предоставяните от Дружеството услуги.
1.21. да не извършва злоумишлени действия и да не нарушава чужди имуществени или неимуществени права и интереси.
1.22. да уведомява незабавно Дружеството за всеки случай на извършено или открито нарушение при използване на предоставяните услуги.
1.23. да обезщети Дружеството и всички трети лица за претърпени вреди и пропуснати ползи във връзка с Интернет страници, хипер-връзки, материали или информация, които Клиентът е използвал, разположил на сървъра, изпращал, разпространявал, достъпни чрез www.packandmove.bg в нарушение на закона, настоящите Общи условия или Добрите нрави.
1.24. да не разпространява или използва по какъвто и да било начин и да не прави достояние на трети лица софтуер, компютърни програми, файлове, приложения или други материали, съдържащи компютърни вируси / други неопределени.1.25. да съобщи писмено стойността на транспортираните и/или съхранявани вещи преди започване на работа и изпълнението на задълженията на Дружеството.

2. Права на Клиента

2.1. свободно да избере желаната от него услуга и да получи професионални и предоставени с грижа на добър търговец услуги;
2.2. да получава информация за избраната от него услуга и предложената оферта, както и информация за сключен вече договор;

3. Задължения на Дружеството

3.1. да пакетира и достави уговорените вещи до уговореното място, или да ги съхрани до получаването им от Клиента невредими. Под „невредими“ се разбира в същото състояние, в което са били, когато са опаковани или подготвени по друг начин за транспортиране и/или съхранение.
3.2. да обезщети Клиента за вреди настъпили в резултат от предоставяните услуги поради груба небрежност или умисъл от страна на Дружеството или негови служители.
3.3. Задълженията на Дружеството по отношение на продуктите и услугите му се уреждат от съответните споразумения и нищо в този сайт не може да ги промени. Дружеството не поема гаранция за точността и целостта на материалите, софтуера или услугите на този Сайт. Дружеството може да прави промени в материалите и услугите на този сайт или в продуктите и техните цени по всяко време и без предупреждение. Материалите и услугите на този сайт може да са остарели и Дружеството не се ангажира да ги актуализира.
3.4. В случай на невъзможност за изпълнение на дадена поръчка от страна на Дружеството се задължава да върне парите на Клиента, заявил своето искане чрез писмена декларация.
3.5. Дружеството се задължава да прехвърли на Клиента собствеността на заявената от него покупка на стока, да достави в срок заявената за покупка стока след получаване на дължимото за това плащане.

4. Права на Дружеството


4.1. да възлага изпълнението на услугите (част или изцяло) на подизпълнители;
4.2. да избере метода и маршрута, по който да се извърши преместването;
4.3. да използва и за други поръчки свободни пространства/капацитет в използваните превозни средства и складове освен ако писмено не е уговорено друго;
4.5. да упражни право на задържане на получените вещи, докато Клиента не заплати дължимите към Дружеството суми за предоставени услуги, включително суми за допълнителни възнаграждения, разходи за складиране, такси или други разноски, платени от името на Клиента.
4.6. при забава за плащане за получени услуги от страна на Клиента с повече от три месеца, Дружеството има право да продаде или по друг начин да се разпореди с задържани или неполучени вещи и да се удовлетвори с получената от тяхната продажба сума.
4.7. Дружеството има право, но не и задължение да запазва материали и информация, разположени на сървъра на www.packandmove.bg.
4.8. Дружеството има право по всяко време, без уведомяване на клиента, когато последният ползва услугите в нарушение на настоящите Общи условия, както и по преценка на Дружеството да прекрати, спре или промени предоставяните услуги във връзка с ползването на сайта. Дружеството не носи отговорност спрямо Клиентите и трети лица за претърпени вреди и пропуснати ползи, настъпили вследствие прекратяването, спирането, променянето или ограничаването на услугите, изтриването, модифицирането, загубването, недостоверността, неточността, или непълнотата на съобщения, материали или информация, пренасяни, използвани, записвани или станали достъпни чрез www.packandmove.bg.
4.9. Дружеството не носи отговорност при невярност и/или несъответствие на посочената от производителя информация за стока или продукт.
4.10. Дружеството има право да събира и използва информация отнасяща се до неговите Потребители/клиенти, независимо дали са регистрирани. 4.11. Информацията по предходната точка може да бъде използвана от Дружеството, освен в случай на изрично несъгласие на Потребителя/Клиента, изпратено на следния електронна поща: OFFICE@PACKANDMOVE.BGДружеството събира и използва информацията за да подобрява качеството на предлаганите услуги. Всички цели, за които Дружеството ще използва информацията ще бъдат съобразени с българското законодателството, приложимите международни актове и добрите нрави.
4.12. Дружеството не носи отговорност за неизпълнение на задълженията си по този договор при настъпване на обстоятелства, които не е било възможно да бъдат предвидени и не е бил длъжно да предвиди.
4.13. Дружеството има право да инсталира на компютрите на Потребителите/Клиентите бисквитки (cookies). Бисквитките представляват текстови файлове, които се запазват от Интернет страницата върху твърдия диск на Потребителя/Клиента и позволяват възстановяване на информация за Потребителя/Клиента, като го идентифицират и позволяват проследяване на действията му, Интернет страниците, които посещава, хипер-връзките, които използва, информацията, която ползва и записва и други.

IV. Плащане


1. Освен ако писмено не е уговорено друго, плащането за предоставяните по договора услуги е дължимо изцяло преди започване на преместването и/или съхранението. Плащанията за предоставяни услуги се извършват по следната банкова сметка на Дружеството IBAN BIC При Банка Плащанията ще бъдат извършвани в български лева с ДДС. Цената на услугата включва опаковка на продукта. В случай, че услугите се предоставят извън територията на страната, Потребителят/клиентът следва да заплати всички митнически и др. такси, свързани с износа.
2. Дружеството запазва правото си да откаже направена поръча или започване на преместването и/или съхранение на вещите, докато не получи дължимото плащане. Дружеството запазва правото си да откаже преместването и/или съхранение на вещите и в случай, че вещите не са предадени своевременно или предадените вещи значително се различават от предварително заявените от Клиента или не съответстват с предварително дадената информация за тях от Клиента.
3. По отношение на неплатените в срок суми, Клиентът дължи на Дружеството неустойка в размер на 0,1% дневно върху просрочената сума.
4 .Начини на плащане:
4.1. Плащанията за предоставяне на услугите могат да бъдат направени чрез банков превод, след издаване на електронна фактура от „ПАКИН“ ЕООД, като в същата се посочват банковите данни, които са необходими за извършване на плащането.
4.2. Чрез директно плащане в брой след издаване на касов бон. Чрез наложен платеж, плащането се извършва чрез куриер.

V. Отговорност и обезщетения

1. Отговорност за загуби и повреди


1.1. В случай на липса или повреда на вещи, причинени по груба небрежност или при умисъл от страна на Дружеството, отговорността на Дружеството е в размер равен на сумата, необходима за поправката или възстановяване на вещта, но не повече от 100 лева за всяка единична вещ.
1.2. Отговорността на Дружеството за вреда върху помещения или собственост, различна от вещите обект на предоставяната услуга, се определя както следва:
1.2.1. ако е резултат от проявена груба небрежност или неизпълнение на договора за услуга от страна на Дружеството, отговорност следва да се ограничи единствено до размера на вредите в съответната повредената зона или до стойността на съответната вещ;
1.2.2. ако повредата е причинена от служители на Дружеството съгласно получена изрична инструкция от страна на Клиента, и когато преместването е такова, че може да се очаква, че ще настъпят повреди в помещения или друга собственост, Дружеството не носи отговорност;
1.3. при липса или причинена повреда на вещи, Дружеството обезщетява Клиента по реда на този Раздел V т.1 само ако последният изрично в писмена форма е отбелязал това в протоколите за предаване/получаване на вещите.
1.4. Освен по причина на груба небрежност или умисъл от страна на Дружеството, последното не отговаря за забавяне при предоставяне на услугите. Срокове за превоз, обявени от Дружеството, се оценяват и базират на информацията, известна по време на обявяването. Сроковете за превоз може да варират поради редица фактори, извън контрола на Дружеството включително, но не ограничено до промените в плаването и датите на заминаване на плавателните компании, промени в пътните маршрути и задръствания на пристанищата. Клиентът ще бъде уведомен за съществени промени в сроковете за превоз, незабавно след като Дружеството ги научи. Дружеството не носи отговорност за липса и/или повреда, възникнала от забавянето в сроковете за превоз, освен ако същите не са настъпили по груба небрежност или умисъл от страна на Дружеството.
1.5.
Ако след започване на работата по пренос или съхранение на вещите се установи, че стойността на превозваните или съхранявани вещи надвишава това, което е посочено от Клиента, тогава отговорността на Дружеството ще покрива действително декларираното съгласно т.1.25 от Клиента като реална стойност.

2. Освобождаване от отговорност

2.1.Дружеството не е длъжно да обезщетява Клиента за загуба на приход, загуба на печалба, загуба на пазари, увреждане на репутация, загуба на клиентела, пропускане на възможност или друга косвена, случайна, специална или непряка вреда или загуба, възникнала поради каквато и да бъде причина, включително но не само от загуба, повреда, забавяне, неправилно (погрешно) доставяне или недоставяне на вещи. 
2.2. Дружеството не е длъжно да обезщетява Клиента, ако вещите или част от тях са загубени, повредени, забавени, погрешно доставени или недоставена или въобще ако Дружеството не е изпълнило свое задължение към Клиента в резултат на:
2.2.1. Независещи от Дружеството обстоятелства, като (но не само):
2.2.1.1. Природни бедствия, включващи земетресения, циклони, бури, наводнения, пожари, епидемии, мъгли, снеговалежи или поледици;
2.2.1.2. Форсмажорни обстоятелства, включващи (но не само) война, катастрофи, терористични актове, стачки, ембарго, въздушни опасности, локални конфликти или граждански безредици;
2.2.1.3. Национални или местни въздушни или земни разрушения на транспортната мрежа или технически проблеми на видовете транспорт или съоръжения;
2.2.1.4. Скрити дефекти или присъщи недостатъци на съдържанието на вещите.
2.2.1.5. Престъпни деяния от трета страна като кражба и палеж.
2.2.2. Клиентът е предоставил на Дружеството някои от вещите по т. 6.1 – т.6.13 от Общите условия, дори когато Дружеството е приело да предостави услуги, свързани с вещи по т.6.2 – 6.13.

3. Обезщетение в случай на отлагане или отмяна на услуга


3.1. Ако Клиентът отложи или отмени услуга, Дружеството има право да получи обезщетение за отлагането или отмяната в размер, съответен на предизвестието, което е предоставено, както следва:
3.1.1. Повече от 10 работни дни преди започване – без обезщетение.
3.1.2. Между 5 и 10 работни дни включително преди преместването — 30% (тридесет процента) от стойността на преместването;
3.1.3. По–малко от 5 работни дни преди преместването – 60% (шестдесет процента) от стойността на преместването.
3.1.4. В деня, преди започване на работа, или след това – 100% (сто процента) от стойността на преместването.

VI. Прекратяване на договор за услуга


1. Сключен договор при тези общи условия, може да се прекрати едностранно от Дружеството при неизпълнение на задълженията на Клиента, включително при неплащане цената на услугите съгласно Раздел IV по-горе.

VII. Възникнали спорове и приложимо право


1. Всички спорове, породени от договорa или отнасящи се до него, включително споровете, породени или отнасящи се до неговото тълкуване, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и споровете за попълване на празноти в договора или приспособяването му към нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат разрешавани от компетентния български съд.
2. Към всеки спор по договор, сключен при тези Общи условия, ще се прилага българското законодателство.

VIII. Защита на личните данни

1. С Регистрацията на Абонат в Сайта, респективно с разглеждането и/или използването на Сайта от страна на Клиент, последният дава своето изрично съгласие по чл.4, т.11 от на Общия регламент за защита на лични данни и ЗЗЛД предоставени лични данни в качеството му на физическо лице да бъдат обработвани при спазване разпоредбите на ОРЗЛД и ЗЗЛД с цел предоставянето на услугите, предлагани чрез Сайта.
2. Пакин“ ЕООД, ЕИК 202268732, със седалище и адрес на управление: област София (столица), община Столична, гр. София, 1700, Район Лозенец, ул. Околовръстен път № 149, представлявано от управителя Мирослав Василев Цаков, е администратор на лични данни по смисъла на Общия регламент за защита на лични данни и ЗЗЛД, се използва само за целите на предоставянето на услугите, предлагани чрез Сайта и за маркетингови цели. Посочената в предходното изречение информация не се предоставя на трети лица, с изключение на подизпълнители на Продавача, включително доставчици и куриерски фирми и в случаите, когато тази информация е изискана по надлежния законов ред от държавен или административен орган.
3. Дружеството не цели и не желае да получава друга, която не е необходима за предоставянето на заявената услуга и/или доставка на поръчана стока, защитена информация от Потребителите/клиентите чрез използването на Сайта. Всички материали, информация и други съобщения, изпратени от този Сайт, ще се считат за неповерителни и непредставляващи предмет на права. Дружеството няма никакви задължения по отношение на тези съобщения. Дружестовот и посочените от него лица ще имат право да копират, разкриват, разпространяват, съобщават, инкорпорират или използват по друг начин съобщенията и всички съдържащи се в тях данни, текстове и др. за всякакви търговски и нетърговски цели.
4. Дружеството гарантира на своите Потребители/клиенти конфиденциалността на предоставената информация и лични данни.
5. Дружеството се задължава да не разкрива никакви лични данни за Клиента на трети лица - държавни органи, търговски дружества, физически лица и други, освен в случаите когато е получил изричното писмено съгласие на Клиента или длъжен да предостави информацията по силата на закона.
6. Потребителят/клиентът няма право да излага или изпраща от или към този уеб сайт каквато и да е незаконна, обидна, клеветническа, неприлична, порнографска или друга информация, която е в нарушение със законите в България. Дружеството не съхранява информация свързана с клиенти, с изключение на тази която закона ни задължава и не предоставя такава на трети лица.

IX. Други условия.


1. Връщане на продукт/ стока


1. Клиентът може да изпрати обратно продукта/стоката в рамките на 14 дни от датата на доставка, ако същият е в оригиналното си състояние и опаковка, с всички прикрепени етикети, които не трябва да бъдат премахнати, без следи от използване. Доставката по връщане на продукта се поема от КУПУВАЧА/КЛИЕНТА!

2. Рекламация


1. РЕКЛАМАЦИИ за хамалски (товаро-разтоварни) и транспортни услуги се приемат в момента след завършване на услугата и преди напускане на служителите изпълняващи услугата на обекта / адреса. За рекламация на услуга се приема и липсата или повреда на имущество / вещи. Рекламации се приемат само от физически или юридически лица, които са заплатили изцяло цената на услугата, срещу попълнена в офиса или изпратена по пощата Декларация за рекламация. Не се приемат рекламации от трети лица.
2. Рекламации на закупени стоки / материали се приемат на адрес:гр.София, ул. Околовръстен път 149 Рекламации на ползвани ПРОДУКТИ не се приемат.
3. Не се предлага право за връщане на продукти/стоки, които могат да влошат качеството си или такива с кратък срок на годност, продукти, които не могат да бъдат върнати поради причини свързани със защита на здравето или с хигиената, и които са разпечатани след доставката.
4. Материалите / цялата информация качени на този Сайт не може да се променят по никакъв начин, нито да бъдат копирани, публично разпространявани или раздавани. Качените материали са под закрилата на авторското право и всяка неоторизирана тяхна употреба може да наруши авторски права, права върху търговски марки или законови разпоредби. Договореният език е български. Настоящите Общи условия влизат в сила от 28.02.2022 г.